Thailand!

Chang...

Sitter i Thailand och har det gott just nu ar vi pa Phi Phi oarna och jag slapade saklart med flugspot ner! I dag sa gav detta slapande resultat i form av en GT liknande skapelse nagon sorts Jack skulle jag gissa pa.

Slanger upp lite bilder nu och sa blir det mera nar jag kommit hem!

Kan det vara en GT ? Sjukt stark fisk forstar nu varfor man snackar om minst 300m backing eller mer nar det kommer till riktigt saltvattensfiske och storebror kliver pa. Den tog minst 35 meter backing i ett nafs och fick drillas hyfsat lange innan krafterna tog slut, under spektaklet sa satt en familj med apor och kollade pa nar jag landade den!
Fisken tog jag pa mitt #7 Loop multi med en Danielsson L5W 4seven och en andrahands sjunklina fran Dantackel.

 

En Gylta liknande sak..


Kommentarer
Postat av: Susann

Tycker mycket om det du skrivit! Skojigt att se en del bra saker och inte endast det vanliga grejerna som man kan läsa om typ alltid. ;)

2010-11-30 @ 16:29:16
URL: http://jade.se/paketresor/bali

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0