Säsongen avslutad

Välj 480 för bästa kvalité.


Kort sammanfattat år:

Bil har gjort mitt fiske väldigt mycket bättre än innan. Lärt mig massor av ställen och andra erfarenheter som tex flugval, havsöringens föda, tyda kartor efter väder och fått lite tips från duktiga fiskare m.m. Nästa år blir det flytring så det ska bli kul att se om man kan ta mer/större fisk med den, om inte annat fiska av ställen man inte kunnat göra annars. Majfisket och sommarfisket har jag knappt vetat något om men årets erfarenheter så ska jag nog kunna fånga mer där med. Höstfisket har varit relativt enkelt, huggvillig och helt ok storlek på fisk dom gångerna jag varit ute. Tre månder kvar tills skånefisket kommer igång! Ska bli gött med en paus! 

Kommentarer
Postat av: Jonas / www.flugspon.se

Hej!

Riktigt bra blogg! Kul att du lägger upp både bilder och klipp!

Keep it up!

Svar: Kul att nån gillar :)
Aleksi

2012-10-08 @ 07:52:27
URL: http://www.flugspon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0